Cookies ger oss information om hur du använder sajten, så att vi kan förbättra upplevelsen för dig. Läs mer om cookies
Cookies ger oss information om hur du använder sajten, så att vi kan förbättra upplevelsen för dig. Läs mer om cookies
Så fungerar elpriskompensationen - frågor & svar.
Så fungerar elpriskompensationen - frågor & svar.
Vi är väldigt glada över att du har ett serviceavtal för din gaspanna, då en regelbunden service bidrar till att hålla din värmeanläggning i bra skick med hög driftsäkerhet, låg förbrukning och lång livslängd. Det är bra för både din ekonomi och klimatet!
Nu uppdaterar vi våra serviceavtal och du som har ett befintligt avtal får nu möjligheten att välja hur ofta du vill ha din gaspanna servad. En gång i halvåret, en gång om året eller vartannat år? Du väljer vad som blir bäst för dig och vilket intervall du ska få besök av din servicetekniker.
Du väljer själv hur ofta du vill ha service utförd (två gånger per år, en gång per år eller vartannat år, se prislistan nedan)
Som serviceavtalskund kan du felanmäla dygnet runt på 020-55 66 00. Utanför ordinarie kontorstid tar vår larmoperatör emot samtalen. Våra tekniker kontaktar dig därefter för bokning av tid så snabbt som möjligt. Om möjligt bokas besöket under ordinarie arbetstid, helgfria dagar mellan 07.00-15.00. Felavhjälpning utanför ordinarie arbetstid utförs fram till kl. 21.00.
Gäller vid reparationer och ersättningsmaterial vid servicebesök.
Månadskostnad serviceavtal: Gas villa (inkl. moms) | |||
Produkt | Beskrivning | Månadskostnad | Bindningstid |
Tvåårsavtal | Ett servicebesök vartannat år | 119 kr | 2 år |
Ettårsavtal | Ett servicebesök per år | 189 kr | 1 år |
Halvårsavtal | Två servicebesök per år | 319 kr | 1 år |
Övriga avgifter som arbetstid, framkörningsavgifter etc. kan tillkomma. Se komplett prislista här.
Anläggnings-ID och anläggningsadress för ditt befintliga avtal hittar du i epostutskicket i anslutning till länken till denna sida.