Har du stött på problem med din uppkoppling?

Efter att fibern blivit installerad är det kommunikationsoperatören som sköter själva uppkopplingen och ser till att fibernätet är i drift. Det är också kommunikationsoperatören som har hand om tjänsteportalen där du väljer dina tjänster och din tjänsteleverantör.

flicka ligger på soffan med en surfplatta i handen

I våra nät är Zitius kommunikationsoperatör och du väljer dina tjänster i tjänsteportalen Zmarket.

När du valt dina tjänster är det framförallt tjänsteleverantören som du kommer märka av. Det är till dem du betalar din faktura och rapporterar eventuella fel med kanalutbudet eller ditt internet. Skulle ett fel uppstå är det tjänsteleverantören som identifierar felet och rapporterar till kommunikationsoperatören, som i sin tur informerar oss på Kraftringen.

Support via Zmarket

Här kan du hitta information om eventuella avbrott i ditt område, felanmäla din tjänst eller kontakta teknisk support.

Loading...
På den här sidan visar vi en inbäddad chatt. För att du ska få se chatten måste du godkänna att vi använder funktionella cookies på din dator. Klicka på knappen Cookie-inställningar för att justera inställningarna.