Autogiro

Vilka alternativ finns det att få ta del av fakturaunderlaget på om jag har Autogiro?

Du kan alltid se fakturaunderlaget, och skriva ut det, om du loggar in på ”Mitt Kraftringen” , vill du ha den på annat sätt kan man få det via:

  • E-post: Du kan anmäla att du vill ha ditt fakturaunderlag via e-post genom att:
    • Gå in på Kraftringens hemsida och fyll i meddelandeformuläret till Kundservice där du väljer ärendetyp ”Faktura via e-post”, och informera att du har autogiro och vill ha fakturaunderlag till din e-post, och skicka in det till kundservice.
    • eller via telefon 010-122 70 00.
  • Fakturaunderlag till Internetbanken: Du går in och anmäler att du vill ha detta via din internetbank.
  • Kivra: Genom att logga in och hantera dina användare under inställningar.

Jag har ingen möjlighet att logga in på ”Mitt Kraftringen” och se fakturaunderlaget eller ta emot fakturaunderlaget digitalt. Vad gör jag då?

Då är inte betalningsalternativet Autogiro det du bör välja utan du bör välja att få en pappersfaktura och att betala den på annat sätt.

Det är inte via Kraftringen som du avslutar ditt Autogiro, utan du måste själv avsluta ditt Autogiro-medgivande via din internetbank eller genom personlig kontakt med banken.

På den här sidan visar vi en inbäddad chatt. För att du ska få se chatten måste du godkänna att vi använder funktionella cookies på din dator. Klicka på knappen Cookie-inställningar för att justera inställningarna.
chat-bubble-icon